23 Yaş Altı Dünya Şampiyonası'nda gümüş madalya kazanan milli güreşçi Nesrin Baş'a Beşiktaş-Kasımpaşa maçı öncesi çiçek takdim edildi.Trendyol Süper Lig'in 11. haftasında Tüpraş Stadyumu'nda oynanan Beşiktaş - Kasımpaşa müsabakası öncesi, Arnavutluk'ta düzenlenen 23 Yaş Altı Dünya Şampiyonası'nda gümüş madalya kazanan milli güreşçi Nesrin Baş'a Beşiktaş Kulübü İletişimden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Işıl Zeybek tarafından çiçek takdim edildi.Siyah-beyazlı taraftarlar da genç güreşçiye alkış ve tezahüratlarla sevgi gösterisinde bulundu.
SPOR
Yayınlanma: 02 Kasım 2024 - 20:10
Güncelleme: 03 Kasım 2024 - 00:21
Tüpraş Stadyumu'nda Nesrin Baş unutulmadı
23 Yaş Altı Dünya Şampiyonası'nda gümüş madalya kazanan milli güreşçi Nesrin Baş'a Beşiktaş-Kasımpaşa maçı öncesi çiçek takdim edildi.
SPOR
02 Kasım 2024 - 20:10
Güncelleme: 03 Kasım 2024 - 00:21









