Elazığ'da park halindeyken alev alan Tofaş otomobil kullanılmaz hale geldi.Olay, İzzetpaşa Mahallesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, park halindeki Fiat Tofaş marka otomobil, henüz bilinmeyen bir nedenle alev aldı. Araç kısa sürede alev topuna döndü. Haber verilmesi üzerine olay yerine itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi. Ekiplerin müdahalesiyle yangın söndürülürken, otomobil kullanılamaz hale geldi.
Gündem
Yayınlanma: 25 Ocak 2026 - 16:57
Güncelleme: 25 Ocak 2026 - 19:42
Tofaş araç alevlere teslim oldu
Elazığ'da park halindeyken alev alan Tofaş otomobil kullanılmaz hale geldi.
Gündem
25 Ocak 2026 - 16:57
Güncelleme: 25 Ocak 2026 - 19:42






