Erzurum Valisi Mustafa Çiftçi, Hilalkent Anadolu Lisesinde gençlerle bir araya geldi.Gazeteci Mehmet Şener'in katılımıyla, Yavuz Demir'in moderatörlüğünde gerçekleşen "Anadolu Gençleri" programında, Vali Çiftçi, gençlerle başarı hikayelerini ve hayat tecrübelerini paylaştı.Vali Mustafa Çiftçi'nin geleceğimizin teminatı gençler ile söyleşisine; İl Milli Eğitim Müdürü Yakup Yıldız ve Yakutiye İlçe Milli Eğitim Müdürü Abdurrahman Gazioğlu eşlik etti.
Gündem
Yayınlanma: 03 Aralık 2024 - 14:05
Güncelleme: 03 Aralık 2024 - 16:00
Tecrübelerini öğrencilere anlattı
Erzurum Valisi Mustafa Çiftçi, Hilalkent Anadolu Lisesinde gençlerle bir araya geldi.
Gündem
03 Aralık 2024 - 14:05
Güncelleme: 03 Aralık 2024 - 16:00









