Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, 13 Haziran koronavirüs verilerini açıklarken "Vaka sayısındaki artış, tedbirlere uymayanları uyarıyor. Giderek, hepimizi" uyarısında bulunmuştu.
BAKAN KOCA'DAN BİR UYARI DAHA
Koca, sosyal medya hesabından yaptığı ikinci uyarıda "Paylaştığım fotoğraf, günceldir. Bugün ziyaret ettiğimiz ve sadece Covid-19 hastalarının kabul edildiği Prof. Dr. Feriha Öz Acil Durum Hastanesi'nde çekilmiştir" ifadelerini kullandı. Bakan Koca'nın paylaşımı sosyal mesafeye, hijyene ve maske kuralına uymayanlara mesaj olarak algılandı.










