Erzincan'ın Refahiye ilçesinde belediye ekiplerince başıboş köpekler toplanılarak barınağa gönderildi.Refahiye Belediyesinden yapılan açıklamada, "İlçemizdeki başıboş dolaşan köpekler ve yavruları toplanarak Erzincan Belediyesine ait barınağına teslim edilmiştir. Daha önce birkaç kez daha başıboş gezen köpekler toplanarak barınağa bırakılmıştır. İhtiyaç halinde bu çalışmamız devam edecektir." ifadelerine yer verildi.
Gündem
Yayınlanma: 24 Şubat 2025 - 17:03
Güncelleme: 24 Şubat 2025 - 19:07
Refahiye'de başıboş köpekler toplatıldı
Erzincan'ın Refahiye ilçesinde belediye ekiplerince başıboş köpekler toplanılarak barınağa gönderildi.
Gündem
24 Şubat 2025 - 17:03
Güncelleme: 24 Şubat 2025 - 19:07







