• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • Yaşam
  • Gündem
  • SPOR
  • POLİTİKA
  • SAĞLIK
  • EKONOMİ
  • KÜLTÜR SANAT
  • DÜNYA
  • BURSA
  • TÜRKİYE
  • Siyaset Magazin NEWS
  • Ara
SON DAKİKA:
10:00
KOSKEM bir haftada 33 can kurtardı
09:50
TSP, dünyanın dört bir yanından gelen gazetecileri Taşkent'te ağırladı
09:35
Memduh Büyükşehir Kayseri'nin çehresini değiştirdi
09:25
Sigorta verileri anlık takip edilebilecek
09:22
Şahinbey Ampute'den tarihi başarı: 3 kupa birden
09:20
Kayseri Melikgazi'den dijital adımlar
09:16
Yoğun trafikten kaçan vatandaşlar motosiklete yöneliyor
09:08
Erzurum'da Mayıs ayında 632 konut satıldı
09:07
Erzurumspor FK, Serkan Özbalta ile yola devam dedi
08:56
Yazın cilt ve saç sağlığını korumak için uzmanından öneriler
08:49
Giresun TSO'da seçim hareketliliği başladı
08:34
Ermenistan sınırından bırakılan güvercin bin kilometre yolu bir günde katederek evine döndü
08:31
Doğanköy Mahallesinin içme suyu altyapısı yenileniyor
08:30
Arsuz'da yüksek riskli gebelere ev ziyaretleri sürüyor
08:29
Yağışlı geçen kış mevsimi ata tohumu karakılçık buğdayında verimi arttırdı
08:16
HBB,Arsuz'da yol çalışmalarını sürdürüyor
08:13
Geleneksel Kurtbağı kayısı festivali yoğun katılımla gerçekleşti
07:40
Meteoroloji'den sağanak ve toz taşınımı uyarısı
05:54
A Milli Futbol Takımı, ABD maçı hazırlıklarına devam etti
Video Galeri Foto Galeri Yazarlar Üye Paneli
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
  1. Haberler
  2. SPOR
  3. Nihat Topçuoğlu: "Beyhan Belediyespor hedefi olan bir takım olacak"
SPOR
Yayınlanma: 22 Kasım 2024 - 11:59
Güncelleme: 22 Kasım 2024 - 12:49

Nihat Topçuoğlu: "Beyhan Belediyespor hedefi olan bir takım olacak"

Elazığ 1. Amatör Küme ekiplerinden Beyhan Belediyespor'un Başkanı Nihat Topçuoğlu, hedefe oynayan bir takım oluşturarak, önümüzdeki yıllarda Elazığ'ı Bölgesel Amatör Lig ve daha sonra 3. Lig'de temsil etmek istediklerini söyledi.

SPOR
22 Kasım 2024 - 11:59
Güncelleme: 22 Kasım 2024 - 12:49
Yorumlar
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
Nihat Topçuoğlu: "Beyhan Belediyespor hedefi olan bir takım olacak"
Elazığ 1. Amatör Küme ekiplerinden Beyhan Belediyespor'un Başkanı Nihat Topçuoğlu, hedefe oynayan bir takım oluşturarak, önümüzdeki yıllarda Elazığ'ı Bölgesel Amatör Lig ve daha sonra 3. Lig'de temsil etmek istediklerini söyledi.

Elazığ 1. Amatör Küme'de mücadele eden ve uzun yıllardır istikrarlı bir tablo çizen Beyhan Belediyespor'da Başkan Nihat Topçuoğlu, takımın hedefleriyle ilgili açıklamalarda bulundu. Topçuoğlu, hedefe oynayan bir takım olacaklarını ve ilerleyen dönemlerde hedeflerinin Elazığ'ı önce BAL, daha sonra da 3. Lig'de temsil etmek olduğunu söyledi.

Belde gençliğine her zaman önem veren bir takım olduklarını kaydeden Başkan Topçuoğlu, "1. Amatör Küme'de mücadelemizin yanı sıra altyapımızı da büyük önem veriyoruz. U14, U15 ve U16 Ligi'nde de faaliyet göstereceğiz. Belediye başkanımız Bayram Öztürk nezdinde gençlerimize önem veriyoruz ve beldemiz için çalışmaya devam edeceğiz" dedi.


2024/11/nihat-topcuoglu-quotbeyhan-belediyespor-hedefi-olan-bir-takim-olacakquot.jpg
  • YORUMLAR
adlı kullanıcıya cevap x
İlginizi Çekebilir
İzmir'in futbol hafızası yeniden canlanıyor
İzmir'in futbol hafızası yeniden canlanıyor
Şahinbey Ampute'den tarihi başarı: 3 kupa birden
Şahinbey Ampute'den tarihi başarı: 3 kupa birden
Erzurumspor FK, Serkan Özbalta ile yola devam dedi
Erzurumspor FK, Serkan Özbalta ile yola devam dedi
Kayseri'de Atlı Dayanıklılık heyecanı
Kayseri'de Atlı Dayanıklılık heyecanı
Son Haberler
Bursa'nın yeni ekonomi haritası şekillendi... Başkan Burkay'dan Bursa ekonomisine tarihi projeler
Bursa'nın yeni ekonomi haritası şekillendi... Başkan Burkay'dan...
Ediz Martin'den 'ortak akıl' vurgusu
Ediz Martin'den 'ortak akıl' vurgusu
KOSKEM bir haftada 33 can kurtardı
KOSKEM bir haftada 33 can kurtardı
Kayseri Büyükşehir'le tarih yeniden canlanıyor
Kayseri Büyükşehir'le tarih yeniden canlanıyor
TSP, dünyanın dört bir yanından gelen gazetecileri Taşkent'te ağırladı
TSP, dünyanın dört bir yanından gelen gazetecileri Taşkent'te...
Başkan Odakır: "Öğretmenlik saygın ve değerli bir meslektir"
Başkan Odakır: "Öğretmenlik saygın ve değerli bir meslektir"

Ana Sayfa
Yaşam
Gündem
SPOR
POLİTİKA
SAĞLIK
EKONOMİ
KÜLTÜR SANAT
DÜNYA
BURSA
TÜRKİYE
Siyaset
Magazin
NEWS
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Yerel Haberler
Üye Paneli
Günün Haberleri
Arşiv
Gazete Arşivi
Anketler
Hava Durumu
Gazete Manşetleri
Nöbetci Eczaneler
Namaz Vakitleri
  • DÜNYA
  • EKONOMİ
  • Magazin
  • NEWS
  • POLİTİKA
  • Siyaset
  • SPOR
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Üye Paneli
  • Yerel Haberler
  • Günün Haberleri
  • Arşiv
  • Gazete Arşivi
  • Anketler
  • Hava Durumu
  • Gazete Manşetleri
  • Nöbetci Eczaneler
  • Namaz Vakitleri

  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.
İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.

Yazılım: Tumeva Bilişim