• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • Yaşam
  • Gündem
  • SPOR
  • POLİTİKA
  • SAĞLIK
  • EKONOMİ
  • KÜLTÜR SANAT
  • DÜNYA
  • BURSA
  • TÜRKİYE
  • Siyaset Magazin NEWS
  • Ara
SON DAKİKA:
10:35
Adana-Samandağ arasında kurulan Kadın Dayanışma Köprüsü güçleniyor
09:56
Bebeğinizle ilk tatilinizin güvenlik kuralları
09:50
Dubai emlak piyasasında 'Barış' dopingi!
09:48
'Avrupa Diploması' ödülü Marmaris'in oldu
09:45
Erdoğan torununa diplomayı verdi
09:42
DESOB Başkanı Ebedinoğlu: "Türkiye'nin ihtiyacı yeni tartışmalar değil; üretim, yatırım, istihdam ve refahı artıracak adımlardır"
09:40
Orta Doğu'da savaş yeniden başladı
09:35
Deniz ulaşımında yaz seferleri başlıyor
09:35
50 tonluk orkinos avı kotasını 42 günde doldurup Yoroz Limanı'na demirlediler
09:33
Bahçesinde ürettiği solucan gübresi gelir kaynağı oldu
09:31
Melikgazi'de Üretici Pazar Yeri için kura çekimi yapıldı
09:30
Özgür Özel: İktidara yürümeye devam edeceğiz
09:28
Uzmanından 'kene' uyarısı: "Panik yapmayın"
09:20
Uzunçayır Kavşağı'na İBB imzası
09:20
Söke'de gübre bayileri denetlendi
09:19
Salihli'de zeytin güvesi uyarısı
09:12
Kırıkhan'da 30 milyon liralık tohum desteği üreticilere ulaştırıldı
09:12
Arnavutköy'de çocukları doğayla buluşturan "Bitkim bana emanet" projesini hayata geçirildi
09:11
Antakya'nın yerinden edilen mozaiklerinin replikaları görücüye çıktı
08:57
CHP Grup Başkanı Özel: "CHP, seçimlere giremeyebilir"
03:36
ABD Başkan Yardımcısı Vance'ten İran'a uyarı: "Şiddete şiddetle karşılık verilecek"
00:05
Fransa, namağlup gruptan lider çıktı
Video Galeri Foto Galeri Yazarlar Üye Paneli
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
  1. Haberler
  2. Yaşam
  3. Meram ile Nuribey arasında kardeşlik köprüsü kuruldu
Yaşam
Yayınlanma: 11 Eylül 2025 - 11:05

Meram ile Nuribey arasında kardeşlik köprüsü kuruldu

Konya'nın Meram Belediyesi ile Afyonkarahisar'ın Nuribey Belediyesi arasında kardeş şehir protokolü imzalandı.

Yaşam
11 Eylül 2025 - 11:05
Yorumlar
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
Meram ile Nuribey arasında kardeşlik köprüsü kuruldu

Konya'nın Meram Belediyesi ile Afyonkarahisar'ın Nuribey Belediyesi arasında kardeş şehir protokolü imzalandı.

KONYA (İGFA) - Konya Meram Belediyesi ile Afyonkarahisar'ın Nuribey Belediyesini kardeş yapan protokol Meram Belediye Başkanı Mustafa Kavuş ile Nuribey Belediye Başkanı Halil Kaya tarafından atıldı. İmzalarla resmiyet kazanan protokol, iki ilçe arasında dostluk, iş birliği ve kültürel dayanışmanın önünü açacak. Kendisi de Nuribeyli olan Mülkiye Müfettişi Mehmet Demiral da protokolün imza töreninde belediye başkanlarını yalnız bırakmadı.

BAŞKAN KAVUŞ; "TARİHİ VE GÖNÜL BAĞLARIMIZI GÜÇLENDİRECEĞİZ"

Protokol sonrası değerlendirmelerde bulunan Meram Belediye Başkanı Mustafa Kavuş, Afyon'un güzide ilçelerinden biri olan Nuribey ile kardeşlik bağlarını resmileştirmekten büyük memnuniyet duyduklarını belirtti. Başkan Kavuş, açıklamasında ayrıca şu görüşlere yer verdi; "Meram ve Nuribey, kökleri derinlere uzanan bir kültür ve medeniyetin mirasçılarıdır. Bugün attığımız imzayla sadece bir protokol değil, gönüller arasında kalıcı bir köprü de inşa ediyoruz. Bundan sonraki süreçte, ortak değerlerimizi ön plana çıkararak, geleneksel ve tarihi bağlarımızı güçlendirmeye devam edeceğiz. Eğitimden kültüre, spordan sosyal projelere kadar pek çok alanda dayanışma ve iş birliği içerisinde hareket edeceğiz. Bu anlamlı adımda emeği geçen tüm dostlara teşekkür ediyor, Nuribeyli hemşehrilerimize selamlarımı ve muhabbetlerimi iletiyorum."

BAŞKAN KAYA; "GÖNÜL KÖPRÜLERİ DAHA DA SAĞLAMLAŞACAK"

Nuribey Belediye Başkanı Halil Kaya ise kardeşlik protokolünden duyduğu mutluluğu şu sözlerle ifade etti; "Bugün burada, Meram gibi tarihi ve manevi yönü güçlü bir ilçe ile kardeş şehir protokolü imzalamaktan dolayı büyük bir gurur yaşıyoruz. Sayın Mustafa Kavuş'un misafiri olmaktan, Meramlı dostlarımızla gönül birliği kurmaktan büyük mutluluk duyuyorum. İnşallah imzaladığımız bu protokol ile iki ilçemiz arasındaki kardeşlik bağları daha da artacak, gönül köprülerimiz daha da sağlamlaşacaktır. İş birliğimizin kültürden eğitime, turizmden gençlik çalışmalarına kadar pek çok alana değer katacağına inanıyorum. Bu anlamlı günde bizleri yalnız bırakmayan Nuribeyli hemşehrimiz Mülkiye Müfettişi Mehmet Demiral'a da ayrıca teşekkür ediyor, anlaşmamızın her iki ilçemize de hayırlı olmasını diliyorum."


  • YORUMLAR
adlı kullanıcıya cevap x
İlginizi Çekebilir
Türk Çinileri dünya müzelerinde
Türk Çinileri dünya müzelerinde
Enkazda nefes alacak zaman yok
Enkazda nefes alacak zaman yok
Ölüm sıcaklarına dikkat!
Ölüm sıcaklarına dikkat!
Volkan Konak'ın adı Balıkesir Edremit'te yaşatılıyor
Volkan Konak'ın adı Balıkesir Edremit'te yaşatılıyor
Son Haberler
Adana-Samandağ arasında kurulan Kadın Dayanışma Köprüsü güçleniyor
Adana-Samandağ arasında kurulan Kadın Dayanışma Köprüsü güçleniyor
Türkiye Bisiklet Federasyonu temmuz ayı takvimi
Türkiye Bisiklet Federasyonu temmuz ayı takvimi
Bebeğinizle ilk tatilinizin güvenlik kuralları
Bebeğinizle ilk tatilinizin güvenlik kuralları
Murat Boz Samsun'u coşturdu
Murat Boz Samsun'u coşturdu
Van'da dolunay öncesi şişkin ay büyüledi
Van'da dolunay öncesi şişkin ay büyüledi
Karapınar'da kamyon devrildi: 2 yaralı
Karapınar'da kamyon devrildi: 2 yaralı

Ana Sayfa
Yaşam
Gündem
SPOR
POLİTİKA
SAĞLIK
EKONOMİ
KÜLTÜR SANAT
DÜNYA
BURSA
TÜRKİYE
Siyaset
Magazin
NEWS
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Yerel Haberler
Üye Paneli
Günün Haberleri
Arşiv
Gazete Arşivi
Anketler
Hava Durumu
Gazete Manşetleri
Nöbetci Eczaneler
Namaz Vakitleri
  • DÜNYA
  • EKONOMİ
  • Magazin
  • NEWS
  • POLİTİKA
  • Siyaset
  • SPOR
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Üye Paneli
  • Yerel Haberler
  • Günün Haberleri
  • Arşiv
  • Gazete Arşivi
  • Anketler
  • Hava Durumu
  • Gazete Manşetleri
  • Nöbetci Eczaneler
  • Namaz Vakitleri

  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.
İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.

Yazılım: Tumeva Bilişim