Konyaspor, Trendyol Süper Lig'in 16. haftasında Fenerbahçe'ye konuk olacağı maçın hazırlıklarına yaptığı antrenmanla devam etti.Teknik Direktör Çağdaş Atan yönetiminde Kayacık Tesisleri'nde gerçekleştirilen antrenman, ısınma ile başladı. 7'ye 6 oyun ve turnuva maçları ile devam eden antrenman, koşu çalışmasıyla ile sona erdi.Marko Jevtovic, ilk bölümünü takımla çalıştığı antrenmanı daha sonra bireysel çalışma ile tamamladı.Yeşil-beyazlı ekip, 11 Aralık Perşembe günü yapacağı çift antrenman ile hazırlıklarını sürdürecek.
SPOR
Yayınlanma: 10 Aralık 2025 - 21:31
Güncelleme: 11 Aralık 2025 - 08:42
Konyaspor, Fenerbahçe maçının hazırlıklarını sürdürdü
Konyaspor, Trendyol Süper Lig'in 16. haftasında Fenerbahçe'ye konuk olacağı maçın hazırlıklarına yaptığı antrenmanla devam etti.
SPOR
10 Aralık 2025 - 21:31
Güncelleme: 11 Aralık 2025 - 08:42









