Konyaspor, Ziraat Türkiye Kupası C Grubu 3.haftasında karşılaşacağı Galatasaray maçı hazırlıklarına başladı.Teknik Direktör Recep Uçar yönetiminde Kayacık Tesisleri'nde gerçekleştirilen antrenman, ısınma ile başladı. Sahada iki takıma ayrılan futbolcular, 8'e 3 top kapma ve pas çalışması yaptı. Daha sonra Sivasspor maçında ilk 11'de forma giyen futbolcular salonda yenileme çalışması yaptı. İdman, 10'a 10 oyun ile sona erdi.Yeşil-beyazlılar, yarın yapacağı antrenman ile hazırlıklarına devam edecek.
SPOR
Yayınlanma: 24 Şubat 2025 - 16:48
Güncelleme: 24 Şubat 2025 - 18:07
Konyaspor'da, Galatasaray maçı hazırlıkları başladı
Konyaspor, Ziraat Türkiye Kupası C Grubu 3.haftasında karşılaşacağı Galatasaray maçı hazırlıklarına başladı.
SPOR
24 Şubat 2025 - 16:48
Güncelleme: 24 Şubat 2025 - 18:07









