Kastamonu Şehirlerarası Otobüs Terminali'nde yapılan denetimde, soğuk zinciri bozulmuş 45 kilogram işlenmiş midyeyeye el konuldu.Edinilen bilgiye göre, Kastamonu Belediyesi Şehirlerarası Otobüs Terminali'nde görevli güvenlik ve zabıta ekipleri tarafından yapılan denetimlerde uygun saklama şartlarında muhafaza edilmeyen 45 kilogram midye ele geçirildi. Yapılan kontrollerde, uygunsuz şartlarda taşınan midyelerin halk sağlığını tehdit edebileceği belirlendi. Mideyeler İl Tarım ve Orman İl Müdürlüğü ekiplerinin kontrollerinin ardından imha edildi.
Gündem
Yayınlanma: 25 Haziran 2025 - 13:18
Güncelleme: 25 Haziran 2025 - 14:14
Kastamonu'da 45 kilogram sağlıksız midye ele geçirildi
Kastamonu Şehirlerarası Otobüs Terminali'nde yapılan denetimde, soğuk zinciri bozulmuş 45 kilogram işlenmiş midyeyeye el konuldu.
Gündem
25 Haziran 2025 - 13:18
Güncelleme: 25 Haziran 2025 - 14:14







