Kuraklık nedeniyle İzmir'de uygulanan planlı su kesintileri yeniden düzenlendi. Daha önce 3 günde 1 yapılan kesintiler, 9 Eylül'den itibaren 2 günde 1 olacak şekilde uygulanacak.İzmir'de kuraklık nedeniyle uygulanan planlı su kesintilerinde yeni düzenlemeye gidildi. Daha önce 3 günde 1 dönüşümlü olarak gerçekleştirilen kesintiler, 9 Eylül 2025 tarihinden itibaren 2 günde 1 olacak şekilde uygulanacak.İZSU'dan yapılan açıklamada, güncel su tüketim verilerinin göz önünde bulundurulduğu ve kesinti programının yeniden düzenlendiği belirtildi. Buna göre, su kesintileri mevcut uygulamada olduğu gibi 23.00-05.00 saatleri arasında devam edecek.Yeni planda 2 bölge tanımlandı. 1. bölgede Çiğli, Karşıyaka, Bornova, Bayraklı ve Gaziemir yer alırken; 2. bölgede Konak, Karabağlar, Buca, Balçova, Narlıdere ve Güzelbahçe ilçeleri bulunuyor.
Gündem
Yayınlanma: 08 Eylül 2025 - 20:21
Güncelleme: 09 Eylül 2025 - 08:35
İzmir'de su kesintileri 2 günde 1'e düşürüldü
Kuraklık nedeniyle İzmir'de uygulanan planlı su kesintileri yeniden düzenlendi. Daha önce 3 günde 1 yapılan kesintiler, 9 Eylül'den itibaren 2 günde 1 olacak şekilde uygulanacak.
Gündem
08 Eylül 2025 - 20:21
Güncelleme: 09 Eylül 2025 - 08:35






