Eskişehir İl Milli Eğitim Müdürü Sinan Aydın, iftar programında öğrencilerle bir araya geldi.İl Milli Eğitim Müdürü Sinan Aydın, Atatürk Lisesi pansiyonunda kalan öğrencilerin iftar sofrasına misafir oldu. Öğrencilerle aynı sofrayı paylaşan İl Müdürü Aydın, Ramazan'ın sabır, şükür ve paylaşma ayı olduğuna dikkat çekti. Yapılan duanın ardından sona eren programda, Ramazan ayının manevi ve birleştirici yönü ön plana çıktı.
Gündem
Yayınlanma: 24 Şubat 2026 - 10:20
Güncelleme: 24 Şubat 2026 - 10:50
İl Milli Eğitim Müdürü Aydın, öğrencilerle iftar yaptı
Eskişehir İl Milli Eğitim Müdürü Sinan Aydın, iftar programında öğrencilerle bir araya geldi.
Gündem
24 Şubat 2026 - 10:20
Güncelleme: 24 Şubat 2026 - 10:50





