Kütahya'nın Hisarcık ilçesi Atatürk İlkokulu öğrencileri Şehitler Haftası etkinlikleri çerçevesinde şehit askerin mezarı ziyaret ettiler.14-20 Nisan Şehitler Haftası dolayısıyla şehitlere vefa göstermek, öğrencilerin milli ve manevi duygularını güçlendirmek amacıyla Atatürk İlkokulu 4/A sınıfından 20 öğrenci öğretmenleri Cavit Özçil ve Müdür Yardımcısı Şevket Şen rehberliğinde ilçe merkezindeki şehit asker Yüksel Arık'ın mezarını ziyaret ederek dua ettiler.
Gündem
Yayınlanma: 15 Nisan 2025 - 10:23
Güncelleme: 15 Nisan 2025 - 11:08
Hisarcık'ta minik öğrenciler şehitleri unutmadı
Kütahya'nın Hisarcık ilçesi Atatürk İlkokulu öğrencileri Şehitler Haftası etkinlikleri çerçevesinde şehit askerin mezarı ziyaret ettiler.
Gündem
15 Nisan 2025 - 10:23
Güncelleme: 15 Nisan 2025 - 11:08
İlginizi Çekebilir





