Adıyaman'ın Gölbaşı ilçesinde İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ile İlçe Sağlık Müdürlüğü ekipleri, öğrencilerin sağlıklı ve güvenli gıdaya ulaşabilmesi için okul kantinlerinde denetim gerçekleştirdi.Denetimlerde kantinlerde satılan gıda ürünlerinin hijyen şartları, son kullanma tarihleri ve mevzuata uygunluğu kontrol edildi. Ayrıca kantin çalışanlarının hijyen kurallarına uyup uymadığı da incelendi.Yetkililer, öğrencilerin sağlığını korumak amacıyla bu tür denetimlerin düzenli olarak sürdürüleceğini belirterek, kantin işletmecilerine gerekli uyarılarda bulundu.
Gündem
Yayınlanma: 28 Şubat 2026 - 16:15
Güncelleme: 28 Şubat 2026 - 17:43
Gölbaşı'nda okul kantinlerine sıkı denetim
Adıyaman'ın Gölbaşı ilçesinde İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ile İlçe Sağlık Müdürlüğü ekipleri, öğrencilerin sağlıklı ve güvenli gıdaya ulaşabilmesi için okul kantinlerinde denetim gerçekleştirdi.
Gündem
28 Şubat 2026 - 16:15
Güncelleme: 28 Şubat 2026 - 17:43







