Galatasaray, UEFA Avrupa Ligi'nde perşembe günü sahasında Tottenham ile oynayacağı maçın hazırlıklarını bugün yaptığı antrenmanla sürdürdü.Florya Metin Oktay Tesisleri'nde, dinamik ısınmayla başlayan idman, iki grup halinde 8'e 2 pas çalışmasıyla devam etti. Teknik Direktör Okan Buruk yönetimindeki antrenman, savunma ve hücum çalışmasının ardından üç takımlı turnuvayla sona erdi.Galatasaray, yarın saat 11.00'de yapacağı idmanla hazırlıklarını sürdürecek.
SPOR
Yayınlanma: 04 Kasım 2024 - 15:33
Güncelleme: 04 Kasım 2024 - 16:36
Galatasaray, Tottenham maçı hazırlıklarına devam etti
Galatasaray, UEFA Avrupa Ligi'nde perşembe günü sahasında Tottenham ile oynayacağı maçın hazırlıklarını bugün yaptığı antrenmanla sürdürdü.
SPOR
04 Kasım 2024 - 15:33
Güncelleme: 04 Kasım 2024 - 16:36









