Galatasaray, Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde Fenerbahçe ile oynayacağı maçın hazırlıklarını bugün yaptığı antrenmanla tamamladı.Kemerburgaz Metin Oktay Tesisleri'nde dinamik ısınmayla başlayan idman, iki grup halinde 8'e 2 pas çalışmasıyla devam etti. Teknik Direktör Okan Buruk yönetimindeki antrenman, taktik çalışmayla sona erdi.Sarı-kırmızılılar, Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde yarın saat 20.45'te deplasmanda Fenerbahçe ile karşı karşıya gelecek.
SPOR
Yayınlanma: 01 Nisan 2025 - 19:08
Güncelleme: 01 Nisan 2025 - 21:35
Galatasaray, Fenerbahçe derbisi hazırlıklarını tamamladı
Galatasaray, Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde Fenerbahçe ile oynayacağı maçın hazırlıklarını bugün yaptığı antrenmanla tamamladı.
SPOR
01 Nisan 2025 - 19:08
Güncelleme: 01 Nisan 2025 - 21:35








