Fenerbahçe'nin deplasmanda Sivasspor ile karşılaştığı maçta sarı-lacivertli yedek futbolcular 1 derecedeki soğuk karşısında zor anlar yaşandı.Trendyol Süper Lig'in 31. haftasında Sivasspor, Fenerbahçe'yi ağırlıyor. Sivas 4 Eylül Stadyumu'nda hava sıcaklığı 1 derece olarak ölçüldü.Oynanan müsabakada ise konuk takım sarı-lacivertlilerin futbolcuları zor anlar yaşadı. Yedek kulübesinde oturan Fenerbahçeli futbolcular battaniyelere sarılarak soğuktan korundu.Sarı-lacivertli oyuncuların bu halleri ise sosyal medyada gündem oldu.
SPOR
Yayınlanma: 13 Nisan 2025 - 19:20
Güncelleme: 13 Nisan 2025 - 21:07
Fenerbahçeli oyuncular battaniyeye sarıldı
Fenerbahçe'nin deplasmanda Sivasspor ile karşılaştığı maçta sarı-lacivertli yedek futbolcular 1 derecedeki soğuk karşısında zor anlar yaşandı.
SPOR
13 Nisan 2025 - 19:20
Güncelleme: 13 Nisan 2025 - 21:07








