Fenerbahçe, Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde Galatasaray ile sahasında oynayacağı derbi maçın hazırlıklarını bugün yaptığı antrenmanla tamamladı.Fenerbahçe Can Bartu Tesisleri'nde Teknik Direktör Jose Mourinho yönetiminde yapılan idman; ısınma, koordinasyon ve çabukluk çalışmasıyla başladı. Ardından 3 gruba ayrılan oyuncular, 5'e 2 top kapma ve pas çalışması yaptılar. Antrenman taktiksel ve bireysel programlarla tamamlandı.Sarı-lacivertliler, Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde yarın saat 20.45'te Galatasaray'ı konuk edecek.
SPOR
Yayınlanma: 01 Nisan 2025 - 15:02
Güncelleme: 01 Nisan 2025 - 17:22
Fenerbahçe, Galatasaray derbisinin hazırlıklarını tamamladı
Fenerbahçe, Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde Galatasaray ile sahasında oynayacağı derbi maçın hazırlıklarını bugün yaptığı antrenmanla tamamladı.
SPOR
01 Nisan 2025 - 15:02
Güncelleme: 01 Nisan 2025 - 17:22








