Eskişehir İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yaşar Bildirici'nin başkanlığında İl ASKOM toplantısı düzenlendi.Toplantıda, sağlık hizmetlerinin iyileştirilmesi, altyapının güçlendirilmesi ve sağlık çalışanlarının eğitimi konuları görüşüldü. Katılımcılar, sağlık hizmetlerinin kalitesini artırmaya yönelik çözüm önerilerini paylaştı.Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğü, toplantının sağlık hizmetlerine katkı sağlayacağını belirtti.
SAĞLIK
Yayınlanma: 28 Mart 2025 - 10:40
Güncelleme: 28 Mart 2025 - 11:42
Eskişehir'de il ASKOM toplantısı gerçekleştirildi
Eskişehir İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yaşar Bildirici'nin başkanlığında İl ASKOM toplantısı düzenlendi.
SAĞLIK
28 Mart 2025 - 10:40
Güncelleme: 28 Mart 2025 - 11:42









