Diyarbakır'ın Ergani ilçesinde badem ağaçları çiçek açtı.Ergani ilçesinde mevsim normallerinin üzerinde seyreden hava sıcaklıkları, doğayı vaktinden önce uyandırdı. Mart ayı sonunda açması beklenen badem ağaçları, şubat güneşine aldanarak beyaz ve pembe çiçeklerle bezendi.
Gündem
Yayınlanma: 23 Şubat 2026 - 15:52
Güncelleme: 23 Şubat 2026 - 17:14
Ergani'de badem ağaçları erken çiçek açtı
Diyarbakır'ın Ergani ilçesinde badem ağaçları çiçek açtı.
Gündem
23 Şubat 2026 - 15:52
Güncelleme: 23 Şubat 2026 - 17:14







