Elazığ'da otobüs şoförü, aracında kalp rahatsızlığı geçiren yolcuyu hastaneye ulaştırdı. O anlara ait görüntüler araç içi kameraya yansıdı.Elazığ Belediyesine bağlı 10 numaralı Doğukent Mahallesi seferini yürüten otobüs şoförü Samet Babamir, seyir halindeyken aracında bir yolcunun kalp rahatsızlığı geçirdiğini fark etti. Babamir, otobüsü durdurmadan güzergahını değiştirerek doğrudan Fethi Sekin Şehir Hastanesi'ne yöneldi ve rahatsızlanan yolcuyu sağlık ekiplerine teslim etti. Yaşanan o kritik anlar otobüsün kamerasına saniye saniye yansıdı.
Gündem
Yayınlanma: 26 Mart 2026 - 17:18
Güncelleme: 26 Mart 2026 - 19:07
Elazığ'da otobüs şoförü rahatsızlanan yolcuyu hastaneye yetiştirdi
Elazığ'da otobüs şoförü, aracında kalp rahatsızlığı geçiren yolcuyu hastaneye ulaştırdı. O anlara ait görüntüler araç içi kameraya yansıdı.
Gündem
26 Mart 2026 - 17:18
Güncelleme: 26 Mart 2026 - 19:07






