Elazığ'da çöpten yemek toplama numarasıyla dilenen dilenciler, zabıta ekipleri tarafından yakalandı.Elazığ Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, kent genelinde haksız kazanç sağlayan dilencilere yönelik operasyonlara devam ediyor. Bu çerçevede ekipler, cami önleri ve çöp konteynerlerinde yemek topluyormuş gibi numara yaparak insanların duygularını sömüren dilencileri yakaladı. Duygu istismarı yapan ve ekipler tarafından yakalanan dilencilere Zabıta Müdürlüğünde cezai işlem uygulandı.
Gündem
Yayınlanma: 30 Eylül 2025 - 18:34
Güncelleme: 30 Eylül 2025 - 23:00
Elazığ'da haksız kazanç sağlayan dilenciler yakalandı
Elazığ'da çöpten yemek toplama numarasıyla dilenen dilenciler, zabıta ekipleri tarafından yakalandı.
Gündem
30 Eylül 2025 - 18:34
Güncelleme: 30 Eylül 2025 - 23:00






