Dünya Emzirme Haftası kapsamında Elazığ'da çeşitli etkinlikler düzenlendi.Elazığ İl Sağlık Müdürlüğü tarafından Dünya Emzirme Haftası kapsamında anne sütü ve emzirmenin önemine dikkat çekmek ve farkındalık oluşturmak üzere etkinlikler düzenlendi. Bu çerçevede İl Sağlık Müdürlüğü girişinde ve müdürlüğe bağlı sağlık tesislerde kurulan stantlarda anne ve anne adaylarına emzirmenin önemi anlatıldı.
SAĞLIK
Yayınlanma: 08 Ağustos 2025 - 12:31
Güncelleme: 08 Ağustos 2025 - 13:49
Elazığ'da Dünya Emzirme Haftası etkinlikleri
Dünya Emzirme Haftası kapsamında Elazığ'da çeşitli etkinlikler düzenlendi.
SAĞLIK
08 Ağustos 2025 - 12:31
Güncelleme: 08 Ağustos 2025 - 13:49









