Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Antalya Diplomasi Forumu için Türkiye'de bulunan Bosna-Hersek Başkanlık Konseyi Başkanı ve üyeleriyle bir görüşme gerçekleştirdi.Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Antalya Diplomasi Forumu için Türkiye'ye gelen Bosna-Hersek Başkanlık Konseyi Başkanı ve üyeleriyle bir görüştü. Görüşmede Türkiye ile Bosna-Hersek ikili ilişkileri, bölgesel ve küresel konular ele alındı. Cumhurbaşkanı Erdoğan görüşmede, Türkiye'nin Balkanlar'da istikrarın korunmasına, Bosna-Hersek'in toprak bütünlüğü, egemenliği ve anayasal düzeninin muhafazasına önem verdiğini ifade etti.Cumhurbaşkanı, Bosna-Hersek'te geçmişte yaşanan acıların bir daha yaşanmaması için Türkiye'nin mevcut krizin en az zararla atlatılmasını, tüm kesimlerin katılımıyla geniş tabanlı bir uzlaşının hakim olmasını beklediğini, Bosna-Hersek'e desteklerinin süreceğini belirtti.
Siyaset
Yayınlanma: 12 Nisan 2025 - 13:10
Güncelleme: 12 Nisan 2025 - 14:56
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Bosna-Hersek Başkanlık Konseyi Başkanı ve üyeleriyle görüştü
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Antalya Diplomasi Forumu için Türkiye'de bulunan Bosna-Hersek Başkanlık Konseyi Başkanı ve üyeleriyle bir görüşme gerçekleştirdi.
Siyaset
12 Nisan 2025 - 13:10
Güncelleme: 12 Nisan 2025 - 14:56
İlginizi Çekebilir









