Düzce Belediyesince çevre kirliliğini önlemek amacıyla gerçekleştirilen denetimde yere sigara izmariti ve çöp atan vatandaşlara zabıta tarafından cezai işlem uygulandı. Ceza sonrası bir vatandaş, "Ben zaten sigarayı bırakacaktım. Çok iyi oldu, teşekkür ediyorum" diyerek, sigara paketini çöpe attı.Düzce Belediyesi, "Temiz Şehir Düzce" kampanyası kapsamında çevre temizliği ve farkındalık çalışmalarını sürdürüyor. Zabıta ekipleri, şehir genelinde gerçekleştirdiği denetimlerde yere çöp ve sigara izmariti atan vatandaşlara yönelik kontrollerini artırdı.Zabıta Müdürlüğü ekipleri tarafından İstanbul Caddesi ve çevresinde gerçekleştirilen denetimlerde; sigara izmariti, ambalaj atığı ve benzeri atıkları yere atan vatandaşlar tespit edilerek cezai işlem uygulandı.'Ceza yedi, teşekkür etti'Millet Bahçesi'nde yapılan denetim sırasında ise dikkat çeken bir olay yaşandı. Yere sigara izmariti attığı belirlenen bir vatandaşa idari para cezası kesildi. Ceza sonrası vatandaş, "Ben zaten sigarayı bırakacaktım. Çok iyi oldu. Teşekkür ediyorum" dedi. Sigara paketini çöpe atan vatandaş, çevre temizliğine destek verdi."Denetimlerimiz aralıksız devam edecek"Denetimlere katılan Düzce Belediyesi Zabıta Müdürü Selçuk Yıldırım, çevre temizliği konusunda vatandaşların duyarlılığının önemine dikkat çekerek şunları söyledi:"Düzce Belediyesi tarafından yürütülen çevre temizliği ve farkındalık çalışması kapsamında Zabıta Müdürlüğü ekiplerimizce çevre denetimi yapılmıştır. Şehir merkezinde yapılan denetimlerde yere sigara izmariti atan vatandaşlarımıza idari para cezaları uygulanmıştır. Denetimlerimiz aralıksız olarak devam edecek. Daha temiz bir Düzce için çevremizi temiz tutmayı vatandaşlarımızdan rica ediyoruz."
Gündem
Yayınlanma: 25 Haziran 2026 - 10:45
Güncelleme: 25 Haziran 2026 - 11:31
Ceza yedi "Sigarayı bıraktım" diyerek paketi çöpe attı
Düzce Belediyesince çevre kirliliğini önlemek amacıyla gerçekleştirilen denetimde yere sigara izmariti ve çöp atan vatandaşlara zabıta tarafından cezai işlem uygulandı. Ceza sonrası bir vatandaş, "Ben zaten sigarayı bırakacaktım. Çok iyi oldu, teşekkür ediyorum" diyerek, sigara paketini çöpe attı.
Gündem
25 Haziran 2026 - 10:45
Güncelleme: 25 Haziran 2026 - 11:31









