Çeşme İlçe Emniyet Müdürlüğü Trafik ekipleri, çarşı merkezinde motosiklet sürücülerine yönelik denetim gerçekleştirdi.İnkılap Caddesi'nde 2 saat boyunca yapılan uygulamada, kask takmayan, ehliyetsiz araç kullanan, plakasız ve tescil belgesiz motosikletlerle trafiği tehlikeye düşüren sürücüler tek tek tespit edildi. Denetimler sonucunda 38 motosiklet sürücüsüne toplam 105 bin 847 lira para cezası uygulandı. Emniyet yetkilileri, kent merkezinde trafik güvenliğini sağlamak ve kazaların önüne geçmek amacıyla denetimlerin aralıksız süreceğini vurguladı.
Gündem
Yayınlanma: 19 Eylül 2025 - 09:25
Güncelleme: 19 Eylül 2025 - 10:15
Çeşme çarşısında motosiklet sürücülerine denetim
Çeşme İlçe Emniyet Müdürlüğü Trafik ekipleri, çarşı merkezinde motosiklet sürücülerine yönelik denetim gerçekleştirdi.
Gündem
19 Eylül 2025 - 09:25
Güncelleme: 19 Eylül 2025 - 10:15





