Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, sosyal medya hesabından Aydın'a geçmiş olsun paylaşımında bulunarak, "Bursa Milletvekilimiz Muhammet Müfit Aydın'ın, Ankara Şehir Hastanesi'nde bir haftadır Covid-19 tedavisi gördüğünü öğrendim. Sn. Vekilimize Rabb'imden şifa diliyorum. Tez vakitte sağlığına kavuşup aramıza dönmesini temenni ediyorum" ifadelerini kullandı.
BURSA
Yayınlanma: 08 Aralık 2020 - 15:55
Bursa Milletvekili Müfit Aydın da koronaya yakalandı
AK Parti Bursa Milletvekili Muhammet Müfit Aydın, korona virüse yakalandı. Aydın'ın 1 haftadır Ankara Şehir Hastanesi'nde tedavi altında olduğu öğrenildi.
BURSA
08 Aralık 2020 - 15:55









