Bingöl'de polis ekipleri tarafından yapılan çalışmada kurusıkıdan bozma tabanca ve fişek ele geçirildi.Alınan bilgilere göre, İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü ekipleri, şüpheli 2 şahsı durdurarak arama yaptı. Yapılan aramada, 1 adet kurusıkıdan bozma tabanca ile 15 adet fişek ele geçirildi. Şahıslar hakkında gerekli işlemlerin başlatıldığı bildirildi.
Gündem
Yayınlanma: 01 Ekim 2025 - 09:11
Güncelleme: 01 Ekim 2025 - 10:08
Bingöl'de tabanca ele geçirildi
Bingöl'de polis ekipleri tarafından yapılan çalışmada kurusıkıdan bozma tabanca ve fişek ele geçirildi.
Gündem
01 Ekim 2025 - 09:11
Güncelleme: 01 Ekim 2025 - 10:08






