Bilecik Valisi Faik Oktay Sözer başkanlığında 'Valilik Şube Müdürleri Toplantısı' düzenlendi.Valilik toplantı salonunda gerçekleştirilen toplantıya, kentte görev yapan kurum ve şube müdürleri katıldı. Toplantıda, il genelinde yürütülen kamu hizmetleri değerlendirildi. Vali Sözer, kurum müdürlerinden devam eden çalışmalar ve projeler hakkında bilgi alarak, kamu hizmetlerinin etkinliği ve koordinasyonun artırılması yönünde talimatlarda bulundu.Toplantının sonunda, kurumlar arası iş birliğinin güçlendirilmesi ve vatandaş odaklı hizmet anlayışının geliştirilmesi amacıyla izlenecek yol haritası ele alındı.
Gündem
Yayınlanma: 24 Haziran 2025 - 11:37
Güncelleme: 24 Haziran 2025 - 12:28
Bilecik'te 'Valilik Şube Müdürleri Toplantısı' gerçekleştirildi
Bilecik Valisi Faik Oktay Sözer başkanlığında 'Valilik Şube Müdürleri Toplantısı' düzenlendi.
Gündem
24 Haziran 2025 - 11:37
Güncelleme: 24 Haziran 2025 - 12:28







