Bilecik İl Milli Eğitim Müdürü Serdar Şimşek, Osmaneli 75. Yıl Anadolu Lisesi pansiyonunda kalan öğrencilerle iftarda bir araya geldi.İftarda öğrencilerle sohbet eden Şimşek, öğrencilere eğitim hayatlarında başarılar diledi. İftarda Bilecik İl Milli Eğitim Müdürü Serdar Şimşek'e Şube Müdürleri Mustafa Doğru ve Murat Korkut'ta eşlik etti.
Gündem
Yayınlanma: 27 Mart 2025 - 01:17
Güncelleme: 27 Mart 2025 - 09:14
Bilecik İl Milli Eğitim Müdürü Şimşek, iftarda öğrencilerle bir araya geldi
Bilecik İl Milli Eğitim Müdürü Serdar Şimşek, Osmaneli 75. Yıl Anadolu Lisesi pansiyonunda kalan öğrencilerle iftarda bir araya geldi.
Gündem
27 Mart 2025 - 01:17
Güncelleme: 27 Mart 2025 - 09:14









