Trendyol Süper Lig'in 13. haftasında Göztepe'ye evinde 4-2 kaybeden Beşiktaş, Türkiye Kupası'nda ağırladığı rakibine bu kez 3-1 yenildi.Beşiktaş, Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde konuk ettiği Göztepe'ye 3-1 mağlup oldu. Siyah-beyazlılar, bu sonuçla kupaya veda etti. Kartal, aynı zamanda İzmir ekibiyle bu sezon oynadığı ikinci mücadeleden de kayıpla ayrıldı.İki takım, ligin 13. haftasında yine Tüpraş Stadyumu'nda karşılaşmış ve kazanan 4-2'lik skorla Göztepe olmuştu.Beşiktaş ile Göztepe, sezonun son maçını Süper Lig'in 32. haftasında İzmir'de oynayacak.
SPOR
Yayınlanma: 03 Nisan 2025 - 22:35
Güncelleme: 04 Nisan 2025 - 09:21
Beşiktaş evinde Göztepe'ye yine kaybetti
Trendyol Süper Lig'in 13. haftasında Göztepe'ye evinde 4-2 kaybeden Beşiktaş, Türkiye Kupası'nda ağırladığı rakibine bu kez 3-1 yenildi.
SPOR
03 Nisan 2025 - 22:35
Güncelleme: 04 Nisan 2025 - 09:21









