Beşiktaş, bu sezon Süper Lig'de oynadığı 14 maçta 3. kez bir müsabakayı gol yemeden tamamladı.Trendyol Süper Lig'in 14. haftasında Beşiktaş, Atatürk Olimpiyat Stadyumu'nda karşılaştığı Fatih Karagümrük'ü 2-0 mağlup etti. Siyah-beyazlılar, bu sezon 3. kez bir müsabakayı gol yemeden tamamladı.Kartal, daha önce de 4-0 kazandığı Kayserispor ve 2-0 galip geldiği Konyaspor mücadelelerinde kalesini gole kapadı.
SPOR
Yayınlanma: 30 Kasım 2025 - 22:04
Güncelleme: 01 Aralık 2025 - 08:49
Beşiktaş bu sezon 3. kez gol yemeden maçı tamamladı
Beşiktaş, bu sezon Süper Lig'de oynadığı 14 maçta 3. kez bir müsabakayı gol yemeden tamamladı.
SPOR
30 Kasım 2025 - 22:04
Güncelleme: 01 Aralık 2025 - 08:49









