Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, Ramazan Bayramı süresince toplu taşımanın ücretsiz olacağını duyurdu.Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, Ramazan Bayramı boyunca toplu taşıma araçlarının ücretsiz olacağını açıkladı. Başkan Ünlüce, "Değerli hemşehrilerim ve bayramı Eskişehir'de geçirecek kıymetli misafirlerimiz, Ramazan Bayramı boyunca tramvaylarımız ve otobüslerimiz ücretsiz olarak hizmetinizdedir. Sevdiklerinizle birlikte keyifli ve mutlu bir bayram geçirmenizi diliyorum" dedi.
Gündem
Yayınlanma: 29 Mart 2025 - 16:28
Güncelleme: 29 Mart 2025 - 18:14
Bayramda ulaşım ücretsiz olacak
Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, Ramazan Bayramı süresince toplu taşımanın ücretsiz olacağını duyurdu.
Gündem
29 Mart 2025 - 16:28
Güncelleme: 29 Mart 2025 - 18:14






