Bayburt Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü ekipleri, çevre kirliliğinin engellenmesi amacıyla Kop Tüneli ve beton santrallerini denetledi.Bayburt Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü, 2025 yılı Birleşik Planlı Denetim Programı kapsamında, il genelindeki tesis ve faaliyetlere yönelik denetimler gerçekleştirdi. İl Müdürü Cengiz Sevim'in de katıldığı denetimlerde, Kop Tüneli ve beton santralleri incelendi.Denetimlerde tesislerin, Çevre Kanunu ve ilgili yönetmeliklere uygunluğu titizlikle kontrol edilirken, hava, su, toprak, atık, kimyasallar ve gürültü gibi tüm çevresel faktörlerin bir arada değerlendirildiği çalışmaların, çevre kirliliğinin önlenmesi ve doğal kaynakların korunması açısından büyük önem taşıdığı bildirildi.
Gündem
Yayınlanma: 28 Eylül 2025 - 14:26
Güncelleme: 28 Eylül 2025 - 16:28
Bayburt'ta çevre ekipleri, Kop Tüneli ve beton santrallerini denetledi
Bayburt Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü ekipleri, çevre kirliliğinin engellenmesi amacıyla Kop Tüneli ve beton santrallerini denetledi.
Gündem
28 Eylül 2025 - 14:26
Güncelleme: 28 Eylül 2025 - 16:28









