Batman'da seyir halindeyken alev alan belediye otobüsü, şoförün zamanında müdahalesiyle yanmaktan son anda kurtuldu.Edinilen bilgilere göre olay, kent merkezinde meydana geldi. Seyir halindeyken otobüsün motor kısmında yangın çıktı. Durumu fark eden şoför, yangın tüpüyle alevlere müdahale ederek büyümesini önledi. İhbar üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri ise soğutma çalışması yaptı.Yaşanan olayda can kaybı olmazken, otobüste maddi hasar meydana geldi.
Gündem
Yayınlanma: 21 Ağustos 2025 - 10:33
Güncelleme: 21 Ağustos 2025 - 11:28
Batman'da seyir halindeki belediye otobüsünde yangın paniği
Batman'da seyir halindeyken alev alan belediye otobüsü, şoförün zamanında müdahalesiyle yanmaktan son anda kurtuldu.
Gündem
21 Ağustos 2025 - 10:33
Güncelleme: 21 Ağustos 2025 - 11:28








