Batman'da Türk Polis Teşkilatı'nın 180'inci kuruluş yıl dönümü dolayısıyla Mevlid-i Şerif programı düzenlendi.Bir camide düzenlenen programa Batman İl Emniyet Müdürü İbrahim Kaba, İl Müftüsü ve emniyet personeli katıldı. Kur'an-ı Kerim tilaveti sonrası şehit polisler için dualar edildi. Programı sonrası vatandaşlara lokum ve gül suyu ikramında bulunuldu.
Gündem
Yayınlanma: 09 Nisan 2025 - 15:02
Güncelleme: 09 Nisan 2025 - 16:07
Batman'da Polis Haftası'nda mevlit okutuldu
Batman'da Türk Polis Teşkilatı'nın 180'inci kuruluş yıl dönümü dolayısıyla Mevlid-i Şerif programı düzenlendi.
Gündem
09 Nisan 2025 - 15:02
Güncelleme: 09 Nisan 2025 - 16:07







