Samsun'un Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, Canik Başalan İlkokulu'nda düzenlenen karne törenine katılarak öğrencilerin karne sevincini paylaştı. Öğrencilerle bir araya gelen Sandıkçı, yaz tatilinde de bilim, teknoloji ve sosyal projelerle çocukların yanında olmaya devam edeceklerini söyledi.Canik Başalan İlkokulu'nda gerçekleştirilen karne törenine katılan Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, öğrencileri başarılarından dolayı tebrik ederek karne heyecanlarına ortak oldu. Öğrencilerle yakından ilgilenen Sandıkçı, bol bol hatıra fotoğrafı çektirdi. Renkli görüntülere sahne olan törende öğrencilerin karnelerini Başkan Sandıkçı'ya göstermesi dikkat çekti.Eğitim sürecinin her aşamasında öğrencilerin yanında olduklarını belirten Başkan İbrahim Sandıkçı, karne alan tüm öğrencileri kutlayarak, "Karne heyecanı yaşayan tüm öğrencilerimizi canıgönülden tebrik ediyor, çocuklarımız için gecesini gündüze katan öğretmenlerimize ve ailelerimize teşekkür ediyorum" dedi.Yaz tatili boyunca Canik Özdemir Bayraktar Keşif Kampüsü'nde bilim ve teknoloji temelli etkinliklerin devam edeceğini ifade eden Sandıkçı, deney ve gözlem atölyeleriyle öğrencileri bilimle buluşturacaklarını söyledi. Ailelerin de katılım sağlayacağı etkinliklerin yanı sıra "Hayallerine Sınır Yok" ve "Enerji Avcıları" projeleriyle gençlere yönelik çalışmaların süreceğini dile getirdi.Başkan Sandıkçı, geleneksel hale gelen "Haydi Güle Oynaya Camiye Gel" projesinin bu yaz da devam edeceğini belirterek, çocuklar ve gençlerin camilerin manevi atmosferinde bir araya geleceğini, projeye başvuruların sürdüğünü ve katılımcılar için çeşitli hediyelerin hazırlanacağını kaydetti.Karne törenine Canik Kaymakamı Şeref Aydın, Canik İlçe Milli Eğitim Müdürü Zahit Köseoğlu, protokol üyeleri, öğretmenler ve veliler de katıldı. Program, Canik Özdemir Bayraktar Keşif Kampüsü tarafından gerçekleştirilen bilim gösterilerinin ardından sona erdi.
Gündem
Yayınlanma: 26 Haziran 2026 - 16:14
Güncelleme: 26 Haziran 2026 - 17:28
Başkan Sandıkçı, öğrencilerin karne heyecanına ortak oldu
Samsun'un Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, Canik Başalan İlkokulu'nda düzenlenen karne törenine katılarak öğrencilerin karne sevincini paylaştı. Öğrencilerle bir araya gelen Sandıkçı, yaz tatilinde de bilim, teknoloji ve sosyal projelerle çocukların yanında olmaya devam edeceklerini söyledi.
Gündem
26 Haziran 2026 - 16:14
Güncelleme: 26 Haziran 2026 - 17:28








