Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, İstanbul'un simge yapılarından Sirkeci Garı'nın özgün mimarisi korunarak yeniden kültür, sanat ve yaşam merkezi haline getirileceğini açıkladı.ANKARA (İGFA) - Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, İstanbul'un tarihi ve kültürel mirasının önemli yapılarından biri olan Sirkeci Garı'nın kapsamlı bir dönüşümle yeniden şehrin kültür ve sanat hayatına kazandırılacağını duyurdu.Bakan Ersoy, Avrupa'ya açılan tarihî kapılardan biri olarak kabul edilen Sirkeci Garı'nın özgün mimarisinin korunacağını belirterek, yapının ulaşım işlevini sürdürürken aynı zamanda kültür ve sanatın merkezi haline geleceğini ifade etti.
İstanbul'un Avrupa'ya açılan tarihî kapılarından biri olan Sirkeci Garı'nı özgün mimarisini koruyarak yeniden kültür, sanat ve yaşamın merkezlerinden biri haline getiriyoruz.
Sirkeci'de ulaşım işlevini korurken; kütüphaneler, sergi alanları, sanat galerileri, tiyatro ve etkinlik… pic.twitter.com/gq0amzhk6k








