Bursa'nın İnegöl ilçesinde sokak çeşmesinden akan suyla aracını yıkayan sürücüye 2 bin 52 ceza yağdı.İnegöl Belediyesi Zabıta ekipleri, sürücüyü tespit edip ceza yazdılar.Belediyeden yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:"Kamuoyunda gündem olan çeşmede aracını yıkayan şahsa 'Belediye emir ve yasak yönetmeliği umuma açık sokak çeşmelerinin amacı dışında kullanılması' kuralından 2 bin 52 TL cezai işlem uygulanmıştır."
Gündem
Yayınlanma: 18 Kasım 2024 - 14:56
Güncelleme: 18 Kasım 2024 - 16:14
Aracını sokak çeşmesinde yıkayan sürücüye ceza yağdı
Bursa'nın İnegöl ilçesinde sokak çeşmesinden akan suyla aracını yıkayan sürücüye 2 bin 52 ceza yağdı.
Gündem
18 Kasım 2024 - 14:56
Güncelleme: 18 Kasım 2024 - 16:14







