Ağrı'nın Patnos ilçesinde kaybolan altın bileklik, duyarlı bir vatandaş ve jandarma personelinin örnek davranışı sayesinde sahibine teslim edildi.Edinilen bilgilere göre, Mesut Bilgiç'in eşi kendisine ait altın bilekliğini kaybedince aile büyük üzüntü yaşadı. Kaybın duyurulması sonrası sevindirici haber kısa sürede geldi. Bilekliği bulan kişinin konuyu jandarma ekiplerine iletmesi üzerine, Patnos Jandarma Komando Tugayı'nda görevli personel Alperen Çevik, bilekliği teslim alarak sahibine ulaştırdı.Bilekliğin yeniden bulunması, ailede büyük sevince neden olurken, gösterdiği duyarlılık nedeniyle jandarma personeli Alperen Çevik'e teşekkür edildi.
Gündem
Yayınlanma: 07 Aralık 2025 - 18:24
Güncelleme: 07 Aralık 2025 - 23:14
Ağrı'da kaybolan altın bileklik jandarma personeli tarafından sahibine teslim edildi
Ağrı'nın Patnos ilçesinde kaybolan altın bileklik, duyarlı bir vatandaş ve jandarma personelinin örnek davranışı sayesinde sahibine teslim edildi.
Gündem
07 Aralık 2025 - 18:24
Güncelleme: 07 Aralık 2025 - 23:14








