• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • Yaşam
  • Gündem
  • SPOR
  • POLİTİKA
  • SAĞLIK
  • EKONOMİ
  • KÜLTÜR SANAT
  • DÜNYA
  • BURSA
  • TÜRKİYE
  • Siyaset Magazin NEWS
  • Ara
SON DAKİKA:
06:40
Kayseri kırsalına Büyükşehir dokunuşu
05:25
Memduh Büyükkılıç'tan 19 Kayseri firmasına 'ilk 1000' tebriği
Video Galeri Foto Galeri Yazarlar Üye Paneli
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
  1. Haberler
  2. Yaşam
  3. 12. Uluslararası Onkoloji Günleri Muş'ta başladı
Yaşam
Yayınlanma: 29 Eylül 2025 - 14:30

12. Uluslararası Onkoloji Günleri Muş'ta başladı

Muş'ta Genç Birikim Derneğince düzenlenen "12. Uluslararası Onkoloji Günleri" etkinliği başladı.

Yaşam
29 Eylül 2025 - 14:30
Yorumlar
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
12. Uluslararası Onkoloji Günleri Muş'ta başladı
Muş'ta Genç Birikim Derneğince düzenlenen "12. Uluslararası Onkoloji Günleri" etkinliği başladı.

MUŞ (İGFA) - Muş Alparslan Üniversitesi 1071 Malazgirt Kongre ve Kültür Merkezi'nde "Birlikte İyiyiz" mottosuyla organize edilen etkinliğe, 18 ülkeden akademisyenlerin de olduğu yaklaşık 400 kişi katıldı. Vali Avni Çakır, programda yaptığı konuşmada, gönül bağı, dayanışma ve kardeşliğin umudu yeşerttiğini ve kalpleri onardığını söyledi.

Gönüllere dokunan bir çalışmaya tanıklık ettiklerini belirten Çakır, "2005'ten bu yana amansız hastalıklarla mücadele eden kardeşlerimizin yanında dimdik duran, onların hem dert ortağı hem de en büyük destekçisi olan Genç Birikim Derneği, bugün 12. Onkoloji Günleri'ni bizlerle buluşturuyor. Bu dernek, yalnızca bir kurum değil, umutların yeşerdiği, moralin ve motivasyonun güç bulduğu bir gönül hareketidir." dedi.

Muş ve ilçelerinde gerçekleştirilen önemli sağlık yatırımları ve iyileştirmeler sayesinde sağlık hizmetlerinin şehrin her noktasına ulaştığını ifade eden Çakır, "Yurt içi ve yurt dışından değerli bilim insanlarının ilimize davet edilmesiyle Muş yalnızca sağlık hizmetlerinden faydalanan bir şehir değil, aynı zamanda sağlık dünyasına ışık tutan, bilimsel buluşmaların merkezi haline gelmektedir. Bugün gelinen noktada Genç Birikim Derneğinin yalnızca sağlık alanında değil, gençlik çalışmalarıyla da ülkemize önemli katkılar sunduğunu görmekten büyük memnuniyet duyuyoruz" dedi.

Genç Birikim Derneği Başkanı Salih Yüce ise "Türkiye'de 25 onkoloğun olduğu yıllarda tedavi görmeye başladım. Gençtim, henüz 20 yaşındaydım. Hayata ve ileriye dönüp yapmak istediğim birçok iş vardı. Yaklaşık 3 yıl kemoterapi ve radyoterapi gördüm. Bugün geldiğimiz noktada gerçekten tıp onkoloji alanı o kadar gelişti ki ülkemiz sayılı ülkeler arasında yer alıyor. Bilim insanlarımıza ne kadar teşekkür edersek az." diye konuştu.

Muş Alparslan Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mustafa Alican da yakın zamana kadar terörle ve kışla anılan Muş'un özellikle son 10-15 yıldır başka bir şehir olduğunu dile getirerek, "Muş Alparslan Üniversitemiz önümüzdeki yıl inşallah 20. yılını dolduruyor. 15 bin öğrencimiz, 10 fakültemiz, meslek yüksekokullarımız var." ifadelerini kullandı.

Cumhurbaşkanlığı Sağlık Politikaları Kurulu Üyesi Prof. Dr. Toker Ergüder ise daha önce gerçekleştirilen benzer etkinliklere de katıldığını hatırlattı.

Etkinlik, 28 Eylül'e kadar devam edecek.


  • YORUMLAR
adlı kullanıcıya cevap x
İlginizi Çekebilir
Darıca Dutluk Sokak'ta üstyapı son sürat ilerliyor
Darıca Dutluk Sokak'ta üstyapı son sürat ilerliyor
Çilekli Düşler Köyü'nde Karadeniz Kültürü yaşatıldı
Çilekli Düşler Köyü'nde Karadeniz Kültürü yaşatıldı
6. Uluslararası Karikatür Yarışması'nda ödüller sahiplerini buldu
6. Uluslararası Karikatür Yarışması'nda ödüller sahiplerini buldu
İzmir'de sivrisineğe karşı dev mücadele
İzmir'de sivrisineğe karşı dev mücadele
Son Haberler
Kayseri kırsalına Büyükşehir dokunuşu
Kayseri kırsalına Büyükşehir dokunuşu
Memduh Büyükkılıç'tan 19 Kayseri firmasına 'ilk 1000' tebriği
Memduh Büyükkılıç'tan 19 Kayseri firmasına 'ilk 1000'...
Firari şüpheli Umut Altaş 30 Haziran'da hakim karşısına çıkmaya hazırlanıyor
Firari şüpheli Umut Altaş 30 Haziran'da hakim karşısına çıkmaya...
Tarım arazisi alevlere teslim oldu, yangında elektrik dağıtım şirketinin ihmali olduğu ileri sürüldü
Tarım arazisi alevlere teslim oldu, yangında elektrik dağıtım şirketinin...
Fenerbahçe'de futbolcular laktat testinden geçti
Fenerbahçe'de futbolcular laktat testinden geçti
Yaptığı resimleri çöpe atıyor, koleksiyonerleri çöplük çöplük dolaştırıyor
Yaptığı resimleri çöpe atıyor, koleksiyonerleri çöplük çöplük dolaştırıyor

Ana Sayfa
Yaşam
Gündem
SPOR
POLİTİKA
SAĞLIK
EKONOMİ
KÜLTÜR SANAT
DÜNYA
BURSA
TÜRKİYE
Siyaset
Magazin
NEWS
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Yerel Haberler
Üye Paneli
Günün Haberleri
Arşiv
Gazete Arşivi
Anketler
Hava Durumu
Gazete Manşetleri
Nöbetci Eczaneler
Namaz Vakitleri
  • DÜNYA
  • EKONOMİ
  • Magazin
  • NEWS
  • POLİTİKA
  • Siyaset
  • SPOR
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Üye Paneli
  • Yerel Haberler
  • Günün Haberleri
  • Arşiv
  • Gazete Arşivi
  • Anketler
  • Hava Durumu
  • Gazete Manşetleri
  • Nöbetci Eczaneler
  • Namaz Vakitleri

  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.
İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.

Yazılım: Tumeva Bilişim