Osmangazi galibiyetle kapattı
Sezonun son haftasında Eskişehir Hentbol|u yenmeyi başaran Osmangazili hentbolcular ligde kalma sevinci yaşadı.
Kadınlar Hentbol Süper Ligi 26. ve son haftasında Osmangazi Belediyespor, Eskişehir Hentbol|u 10 sayı farkla yenerek ligi galibiyetle kapattı. Dikkaldırım Spor Salonu|ndaki karşılaşmayı 46-36 kazanan Yeşil Beyazlılar, bu sonuçla sezonu 7 galibiyet, 19 mağlubiyet ve 14 puanla düşme hattının iki basamak üstünde 11. sırada tamamladı.
Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, maç sonunda sahaya inerek aldığı galibiyetle ligde kalmayı başaran Osmangazili hentbolcuları tebrik etti.