Mostar eteklerinde ramazan sofrası
Bursa Büyükşehir Belediyesi'nin dostluk ve kardeşlik ortamını tesis etmek için Bosna Hersek'te organize ettiği iftar programı, yüzlerce Müslümanı Mostar Köprüsü eteklerinde aynı sofra etrafında buluşturdu.
Bursa Büyükşehir Belediyesi, Balkan ülkeleri ve Kafkasya'da yaşayan Müslümanların birliği ve beraberliği yönünde iftar sofraları kurmaya devam ediyor. Ramazan ayının girmesiyle birlikte Balkanlar'daki ilk iftar organizasyonunu Makedonya Üsküp'te yapan Büyükşehir Belediyesi, ikinci iftar programını Kosova'da Mamuşa'da, üçüncü iftar programını Gürcistan Batum'da, dördüncü iftar programını Yunanistan Gümülcine'de, beşinci iftar programını da Bulgaristan Cebel'de düzenledi. Altıncı iftar serisini Bosna Hersek'te başlatan Büyükşehir Belediyesi, burada da diğer yerlerde olduğu gibi bine yakın Müslümanı bir araya getirdi. Mostar Köprüsü eteklerinde gerçekleştirilen programa Bursa Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri İsmail Yılmaz, Türkiye'nin Mostar başkonsolosu Zerrin Kandemir, Yunus Emre Enstitüsü Mostar Müdürü Yunus Dilber, Mostar Cemal Bijediç Üniversitesi Öğrenci Birliği Başkanı Cani Pajiç, MÜSİAD Bursa Şubesi Başkanı Mustafa Gürses, BTSO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İsmail Kuşve ve davetliler katıldı.İftar yemeğinde, Bursa Büyükşehir Belediyesi'ni Genel Sekreter İsmail Yılmaz temsil etti. Bosna Hersekli Müslümanların ramazan ayını tebrik eden Aka, yemeğe katılanlara teşekkür etti. Balkan ülkeleriyle güçlü bağlara sahip olduklarını ve şu anda Bursa'da binlerce Boşnak göçmeni ailenin huzur içerisinde birlikte yaşadığını belirten Yılmaz, var olan ilişkileri güçlendirmek, Balkan Müslümanlarının birlik ve beraberliğini daha da artırmak için bu tür organizasyonlar düzenlediklerini ifade etti. Yılmaz, iftara katılan Müslümanlara Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş'ın selamını iletti.