İki lider arasında Fenerbahçe sohbeti
Fenerbahçe|nin Euroleague şampiyonluğu, bugün İstanbul|da başlayan Karadeniz Ekonomik İşbirliği Teşkilatı 25. Kuruluş Yıldönümü Zirvesi|nin de gündemindeydi.
Zirveye katılan Yunanistan Cumhurbaşkanı Prokopis Pavlopulos ile Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan arasındaki sohbetin konusu Fenerbahçe-Olimpiyakos Eurolig finaliydi. Olimpiyakos|un şampiyon olmasını beklediğini söyleyen Yunanistan Cumhurbaşkanına, Cumhurbaşkanı Erdoğan "Fenerbahçe çok iyiydi" karşılığını verdi.
Yunan Cumhurbaşkanı tercümanı aracılığıyla Cumhurbaşkanı Erdoğan|ı final maçına beklediklerini söyleyince Erdoğan da yine tercümanı aracılığıyla Ankara|daki AK Parti kongresine katıldığı için maça gelemediğini söyledi.
SLOUKAS MESAJI...
Cumhurbaşkanı Erdoğan zirvede Sırbistan Başbakan Birinci Yardımcısı ve Dışişleri Bakanı Ivica Daçiç|in konuşmasının ardından sözü Fenerbahçe|nin şampiyonluğuna getirerek, Fenerbahçe|nin koçunun ve iki önemli oyuncusunun Sırp olduğunu hatırlatıp Yunanistan Cumhurbaşkanına dönerek, "Değerli dostum o da üzülmesin. Onların da mensubu olan Kostas Sloukas... O da Yunanistanlı, o da Fenerbahçeli. Güzel bir dayanışma ile Fenerbahçe Avrupa şampiyonu oldu. Bundan dolayı çok çok teşekkür ediyorum. Gururluyuz. Fair play anlayışı içinde bunların gerçekleşmiş olması bizi ayrıca mutlu etmiştir" dedi.