Gemlik'te hemşireler unutulmadı
12 Mayıs Hemşireler Günü dolayısıyla Gemlik Muammer Ağım Devlet Hastanesinde kahvaltı programı düzenlendi.
Programa Gemlik Kaymakamı Gürbüz Karakuş, Gemlik Belediye Başkanı Refik Yılmaz, Bursa İl Sağlık Müdürü Dr. Özcan Akan, Muammer Ağım Devlet Hastanesi Başhekimi Şahmeran Çelenkoğlu'nun yanı sıra hemşireler ve sağlık çalışanları katıldı.Programda konuşan Gemlik Belediye Başkanı Refik Yılmaz, İlçede sağlık hizmetleri alanında çok önemli projelerin hayata geçirildiğini söyledi. Haftaya Cuma günü İbn-i Sina Aile Sağlığı Merkezinin hizmete gireceğini dile getiren Başkan Yılmaz, Gemlik ve çevresine hizmet verecek, sağlık personeline de artı değer katacak Modern Bölge Hastanesi'nin açılışa hazırlandığının müjdesini verdi. "Sağlık hizmetleri bir ekip çalışmasıdır ve bu ekibin içinde yer alan her çalışan eşit değer ve önemdedir" diye sözlerini sürdüren Başkan Yılmaz, "Bu yüce mesleğe adım atmış bütün fedakâr ve cefakâr hemşirelerimizin bu özel gününü kutluyor, çalışmalarında başarılar diliyorum" dedi.Gemlik Kaymakamı Gürbüz Karakuş da, insan için hayatta her şeyin önüne geçen ve her daim aynı önemi koruyan temel ihtiyaçlardan birinin sağlık olduğunu belirterek, "Hastaların sağlık hizmetinden memnun olması onun alabileceği en güzel hediyelerden bir tanesidir. Bu zor aynı zamanda onurlu mesleği yerine getiren tüm hemşirelerin günlerini kutluyorum" ifadelerini kullandı.