Bursa sallandı!
Bursa|da saat 16.09|da şiddetli bir deprem hissedildi. Depremin merkezüssünün Manisa-Selendi olduğu açıklandı. Bu depremin ardından saat 17.12 sularında Bursa şehir merkezinde şiddetli bir sarsıntı daha hissedildi! İkinci sarsıntının merkez üssünün Manisa Şehzadeler, şiddetininse 4.9 olduğu öğrenildi.
Kandilli Rasathanesi tarafından yapılan açıklamaya göre, saat 16.09|da meydana gelen 5.1 büyüklüğündeki depremin merkez üssü Manisa|nın Selendi ilçesi. Yerin 5 km derinliğinde meydana gelen deprem, çevre il ve ilçelerde de hissedildi.
Başbakanlık Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı (AFAD) ise 4.9 büyüklüğündeki depremin 8.81 kilometre derinlikte oluştuğunu duyurdu.
Bursa|dan da hissedilen deprem kısa süreli paniğe yol açarken, can ve mal kaybının yaşanmaması sevindirdi.
Yerin 5 kilometre altında meydana gelen deprem çevre ilçeler ve Bursa merkezde de hissedildi.
Bursa|nın tüm ilçelerinden hissedilen deprem korkuya sebep oldu.
5.1|lik büyüklüğündeki depremin ardından saat 16.13|de, 2.8 büyüklüğünde; saat 16.36|da da 3.2 büyüklüğünde artçı sarsıntılar kaydedildi.
PEK ÇOK İLDE HİSSEDİLDİ
Manisa|da şiddetli olmak üzere İzmir, Uşak, Balıkesir, Denizli, Çanakkale, Bursa ve Kütahya|da da hissedilen deprem sırasında bir çok yerleşim merkezinde halkın panik halinde sokaklara döküldü. Yetkililer ilk bilgilere göre depremde hasar ve yaralanan olmadığını açıkladı.
Bu depremin ardından saat 17.12 sularında Bursa şehir merkezinde şiddetli bir sarsıntı daha hissedildi!
İkinci sarsıntının merkez üssünün Manisa Şehzadeler, şiddetininse 4.9 olduğu öğrenildi.
Bu bilgiyi AFAD paylaştı.
Boğaziçi Üniversitesi Kandilli Rasathanesi ve Deprem Araştırma Enstitüsü Bölgesel Deprem-Tsunami İzleme ve Değerlendirme Merkezi ikinci şiddetli depremin merkez üssünü Manisa Merkez, şiddetini 5.1 olarak duyurdu.