Bozbey'den görme engelli sporculara kutlama
Nilüfer Belediyesi Görme Engeliler Spor Kulübü'nün başarılı sporcuları, Nilüfer Belediye Başkanı Mustafa Bozbey'i ziyaret ederek yeni hedeflerini paylaştı.
Nilüfer Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, katıldıkları şampiyonalarda büyük başarılar elde eden Nilüfer Belediyesi Görme Engelliler Spor Kulübü sporcuları ile bir araya geldi. Başkan Bozbey'i, 10-16 Mayıs tarihleri arasında kutlanan Engeliler Haftası kapsamında Halk Evi'ndeki makamında ziyaret eden Nilüfer Belediyesi GESK sporcuları, Kulüp Başkanı Ali Genç ve Yönetim Kurulu Üyeleri, elde ettikleri başarıların sevincini paylaştı. Nilüfer Belediyesi GESK Başkanı Ali Genç, Türkiye Atletizm ve Yüzme Şampiyonalarında altyapı sporcuları ile büyük dereceler elde ettiklerini söyledi. Genç, şu ana kadar sadece altyapı sporcuları ile katıldıkları şampiyonalarda 32 madalya aldıklarını belirtti.