Binali Yıldırım Covid-19'a yakalandı

Düzce Üniversitesi 2022-2023 Akademik yılı açılış törenine katılan AK Parti Genel Başkanvekili Binali Yıldırım, yaşadığı semptomlar üzerine yaptırdığı Covid-19 testinin pozitif çıktığını duyurdu.

 

AK Parti Genel Başkanvekili Binali Yıldırım, Düzce Üniversitesi 2022-2023 Akademik yılı açılış törenine katıldı.

Programda konuşma yapan Yıldırım, semptomlar göstermesi nedeniyle ardında Düzce Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi'ne gitti.

Burada yapılan Covid-19 testi pozitif çıkan Yıldırım, Düzce'den ayrıldı.

Binali Yıldırım sosyal medya hesabından sağlık durumu ile ilgili şu açıklamada bulundu: 

"Düzce programımız esnasında gelişen semptomlar sonucu yaptırmış olduğum Covid-19 test sonucum pozitif çıkmıştır. Durumum iyi çok şükür. Doktorlarımızın tavsiyeleriyle tedavime evde devam ederek, bu süreci atlatacağım inşallah. Dua bekler, dua ederiz."