Başbakan Yıldırım vatandaşın ricasını kıramadı
Başbakan Binali Yıldırım, Bayburtlu Nahide Kaya|nın ricasını kırmadı. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan|ı telefonla arayan Yıldırım, Nahide Kaya ile Erdoğan|ı telefonda görüştürdü.
Başbakan Binali Yıldırım, cuma namazını Hacı Bayram Veli Camii|nde kıldı. Daha sonra vatandaşlarla bir araya gelen Yıldırım, Bayburtlu Nahide Kaya|nın Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile telefonda görüşmesini sağladı.
"Bir hanımefendi ısrarla sizin sesinizi duymak istiyor, Bayburt|tan Nahide Hanım" diyen Yıldırım, telefonu Nahide Kaya|ya verdi. Erdoğan ile telefonda görüşen Nahide Kaya, "Nasılsınız, iyi misiniz? Allah razı olsun ellerinizden öpüyorum. Sesinizi duydum daha iyi oldum" ifadelerini kullandı. Erdoğan|ın, "Kaç çocuk var?" demesi üzerine ise Kaya, "3 kızım bir oğlum var" diye cevap verdi.
Yıldırım, daha sonra başka bir vatandaşı da Cumhurbaşkanı Erdoğan ile telefonda görüştürdü.