Aracını sokak çeşmesinde yıkayan sürücüye ceza yağdı

Bursa'nın İnegöl ilçesinde sokak çeşmesinden akan suyla aracını yıkayan sürücüye 2 bin 52 ceza yağdı.

Bursa'nın İnegöl ilçesinde sokak çeşmesinden akan suyla aracını yıkayan sürücüye 2 bin 52 ceza yağdı.

İnegöl Belediyesi Zabıta ekipleri, sürücüyü tespit edip ceza yazdılar.

Belediyeden yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

Kamuoyunda gündem olan çeşmede aracını yıkayan şahsa 'Belediye emir ve yasak yönetmeliği umuma açık sokak çeşmelerinin amacı dışında kullanılması' kuralından 2 bin 52 TL cezai işlem uygulanmıştır.